Vårt team finns alltid tillgängligt genom e-post för att hjälpa dig med alla dina frågor och problem kring din webbplats eller app. Föredrar du personlig kontakt? Vi finns också alltid tillgänglig via telefon under konstorstider för att ge dig omedelbar hjälp.
Supportavtalet täcker alltid alla dina webbplatser, appar och tjänster som du har hos oss.
Kontakta oss gärna för mer information om du är i behov av löpande support.
Det primära målet med detta supportavtal är att tillhandahålla snabb och effektiv hjälp när du stöter på anvädningsrelaterade problem, har frågor om hur webbplatsen/appen fungerar eller behover tipps och råd.
Hjälp med att lösa tekniska problem eller förståelse för webbplatsens funktioner.
Ett dedikerat e-poststöd dit du kan vända dig med dina frågor eller problem.
Telefonsupport för direktkommunikation under kontorstid.
Online-resurser där du kan söka svar på vanliga frågor.
Vi hjälper dig nästan alltid inom 12-24 timmar.
Vi hjälper dig med råd och agerar bollplank.
Här är svaret på några vanliga frågor som vi brukar få kring vårt supportavtal. Om du har andra frågor är du alltid varmt välkommen att kontakta oss.
Vi har inte någon bindningstid för vårt supportavtal. Däremot fakturerar vi för tjänsten kvarstalsvis.
Uppsägningstiden är 1 månad.
ScriptSector hjälper dig med snabb och effektiv hjälp när du behöver hjälp kring din webbplats eller app.