Maximera din digitala närvaro

Med vårt serviceavtal garanteras din webbplats eller apps prestanda, säkerhet och tillgänglighet. Vi hanterar allt från regelbundna uppdateringar och säkerhetskopior till proaktiv övervakning och säkerhetsgranskningar.

Vi säkerställer att eventuella problem hanteras snabbt, och genom kontinuerlig anpassning håller vi din webbplats aktuell och effektiv. Få regelbundna insikter genom våra rapporter och låt oss sköta din digitala närvaro, så att du kan fokusera på ditt företags kärnverksamhet.

Kontakta oss för mer information!

Kontakta oss

Vad ingår i vårt Serviceavtal?

Vårt primära mål med detta serviceavtal är att säkerställa din webbplats eller apps prestanda, säkerhet och tillgänglighet över tid.
För att uppnå detta engagerar vi oss i flera kritiska aktiviteter.

Avtal Bas Affärskritiskt Premium
Regelbunden uppdatering
Visuell check av webbplatsen efter uppdatering
Check av övrig funktionalitet Enkel Djupgående Djupgående
Frekvens av backup Dagligen Dagligen Timsvis
Upptids­monitorering
Automatisk error-rapportering
Stagingmiljö
Avstämning kring arbetet med din webbplats/app Halvårsvis Månadsvis
Timbank (timmar per år) 4 8 48

Vanliga frågor

Här är svaret på några vanliga frågor som vi brukar få kring vårt serviceavtal. Om du har andra frågor är du alltid varmt välkommen att kontakta oss.

Är det någon bindningstid och uppsägningstid?

Bindingstiden för avtalet är 12 månader och vi fakturerar kvartalvis i förskott.

Uppsägningstiden är 1 månad.

Vilka ändringar och anpassningar ingår i avtalet?

I vårt serviceavtal ingår en timbank med olika antal timmar beroende på vilken nivå av avtalet du väljer att teckna. Dessa timmar väljer du fritt hur du vill att vi ska spendera.

Om du däremot skulle behöva gör fler ändringar efter att du har spenderat din timbank så hanteras dessa som separata ärenden, vilket innebär att de debiteras separat.

Hur snabbt kan jag förvänta mig en lösning vid eventuella problem?

När ett problem uppstår med din webbplats eller app tar vi det på största allvar. Vårt team börjar omedelbart med felsökning och åtgärd.

För mindre problem kan du förvänta dig en lösning inom 24 timmar. För mer komplexa frågor kan det ta något längre tid, men vi strävar alltid efter att lösa alla problem så snabbt som möjligt.

Vi kommer också att hålla dig informerad om framstegen och förväntad tid till lösning.

Hur ofta görs säkerhetskopior och hur länge lagras de?

Vi tar löpande säkerhetskopior av din webbplats eller app för att säkerställa maximal dataskydd. Dessa säkerhetskopior lagras sedan i upp till ett år.

Hur ofta vi tar säkerhetskopior beroe på vilken nivå av avtalet du väljer att teckna.

Vi förstår att varje kund kan ha unika behov, så om du önskar en annan frekvens eller lagringsperiod för dina säkerhetskopior, är vi flexibla och kan anpassa detta efter dina specifika önskemål.

Hör av dig till oss idag!

ScriptSector hjälper dig att underhålla, övervaka och vidareutveckla din app eller hemsida.

0650-45 04 45

info@scriptsector.se